VIVA TV reklám, VIVA TV reklám ára
Az 1997-ben indult hazai zenecsatorna filozófiája szerint a VIVA a hazai fiatalok tévéje a fiatalok zenéivel, ezért a nemzetközi tartalmak mellett nagy hangsúlyt fektet a helyi gyártású műsorokra. A lokális tartalmak lehetőséget nyújtanak a nézők, a műsorvezetők és hazai sztárok közötti interakcióra. Az évente megrendezésre kerülő Comet díjátadó rekordnézettséget hoz a csatornán.
Célcsoport
A 15-29
Ügyfeleinknek kedvezményes hirdetési lehetőségeket kínálunk minden fontosabb országos, és számtalan helyi televízió csatorna különböző hirdetési formáinak segítségével. Így minden kis, közép és nagyvállalat megtalálhatja a számára megfelelő televíziós reklámozási formát, a lokális illetve az országos televíziós hirdetési piacon.
A televíziós reklám előnye, a relatív alacsony költség/elérés szám. Hiszen rendkívül magas nézőszám érhető el, a nézőszámhoz viszonyítva alacsony, akár 1-2ft/néző áron.